Search This Blog

Sunday, 20 October 2013

Cerita tentang aku.

assalamualaikum.
lama sudah miss tak lakukan senaman jari,
hari ni tiba-tiba rasa rajin nak mengupdate belog nih. ahacksss
hari ni 20/10/13..
baru je sampai gombak pukul 5.45 p.m tadi. letih kuwt 8 jam kt dalam bus. huwaarrr~
baru habis cuti hari raya aidiladha. bukan main lama lagi tangkap mud,smggu sebelum raya dah tangkap
tapi mud x datang2, sampai la hari ni, dah nk msuk raya ke7 masih jugak tak datang, almaklum lah usia pon dah meningkat, semua tu dah tak terasa macam kecik2 dolu..
satu lagi penyebab mud raya tak datang sebab ahli keluarga miss tak cukup sorang,
hai sista d perantauan tak dapet balik, katanyer tiket flight mahal.
hihihii, almaklum la belajar. kena la berjimat cermat. tapi takpe,
bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian. rindu dia sangat. 
raya ni takde aktiviti yg best sgt, sama jugak mcm raya2 sblum ni.
tapi ok la kan dapat jugak jumpa family, terubat sikit rindu di hati.
buah hati miss pon beraya di kg jgak, so boleh la jumpa.
syiok la jugak kan.
ni jela kisa tuk hari ni. takde idea. jumpA lgi d episod akan datang, ahacks.
murahkan dirimu dgn senyuman, so senyum2 selalu.
:)

No comments:

Post a Comment