Search This Blog

Sunday, 26 February 2012

terkonkong !!

assalamualaikum ..
mlm ni tba2 ja aq rsa tension ..
tdi mak aq ad kal ..
mak aq smpat pesan kt aq , jge dri , ,
sebak gila bila mak pesan mcm too ..
mak mne la nk tgk ank dia derita kn ??
mak aq ckp , mak xnk bgi dh angh jlan2 lpas ni , mak xnk bgi angh drive lgi ,
ermm ,, sedey giler ,,
dh xderk dh pluang tuk aq gi jnjalan ngn dia ..
mak aq x prcyakn aq ker ??
tension ,,
orang lain yg buad hal ,, aq lak yg trkena tempias nyer ..
mmg x adil la .
stkat ni aq pndai lgi la jge dri .. tpi cbb kn ko pompoan aq lak yg terkonkong ..
tpi tak perr..
aq akn cuba trima undang2 yg mak aq ttap kn tuh ..
cbb aq taw ,,mak aq syg kn aq ,, cbb too dia xnak aq trlmpau bbas ..
naluri seorang ibu trllu kuat ..
mak aq ckp mcm too pon cbb untuk kbaikan dri aq jgak kn .. dia taw pe yg trbaik tuk ank dia ..
mak ,, andai itu tkdirnya , angah trima smua undang2 yg mak ttapkan ngn aty yg trbuka ..
angAh sayang mak selamanya ..
angah akn jge dri angah sebaik2nya ..

doa tuk kdua ibu bapaku .....
Rabbighfirlii wa liwaalidayyaa warhamnii warhamhumaakamaa rabbayaanii shaghiira.

(Oh Tuhan, ampunilah dosaku dan dosa kedua orang tuaku, kasihanilah aku dan sayangilah keduanya sebagaimana mereka mengasihiku diwaktu kecil.)


angah x mampu nk blas jasa mak ngn abh , ,angah hnya mampu iringkan doa ni je tuk mak n abh ..
ni je yg angah termampu stakat nii ..
assalamualaikum ..
tQ MUM N DAD ...
<3

Friday, 24 February 2012

ciri-ciri suami pilihan ! !

  • sedap mata memandang
  • solat lima waktu
  • berkemampuan untuk menyara keluarga
  • berkemampuan untuk mendidik keluarga ke jalan yang di redai Nya .
  • bukan kaki pukul
  • tidak panas baran
  • bertanggungjawab
  • penyabar
insyaALLAH hidup anda bhgia dan yang paling penting hidup kita diredai oleh yang maha ESA .. 
AMIN ..
:)

Wednesday, 15 February 2012

hey kawan !!!

assalamualaikum ..
yg prtama2 skli ,, saia ucapkn trima ksih kpd rkan2 sperjuangan saia iaitu nia ,nad and matun
kerana tlah mnyokong saia untk mlancarkn idea trbru saia dlm kisah hey kwan ..
korang taw tak apa itu kawan ????
bgi korang npe fungsi kawan ni ???
aq tension sgt3 smnjak 2 menjak niyh ..
klau korang la kn ,, korang tkut x mnipu ssuatu yg mlibatkan ksihatan ???
emm.. aq x fham la apa msalah kwan aq sorang tooo ~~
perlu ke mnipu ??
sakit la sgt too ,, konon2 dh stage tga dh ,, bleh jgak dia ckp yg dia ad kt icu 50/50 ..
tak ke bdoh nmanya too???
eeeii ,,
pleyzzz a,,
ko ni mmg xderk akal ex???!
emm ,,
oppss !! terover suda saia tuk kli ni ..
pApe un mmg aq x dpat trima apa yg dia bt kt aq n kwan2 aq ..
whai kwan2 ku nia,nad n matun ..
sabar dlu gn smua ni ,, suatu ary nnti ad la blsan nya !!!!
<3 <3