Search This Blog

Wednesday, 27 March 2013

tak ku sangka tak ku duga

cinta kalo asyik manis jer x syok jugAK kan?
tapi kalau boleh memang manis jer yang kita nak.
tAkderk insan kat muka bumi ni mahukan kesedihan kepahitan keperitan dan ke ke ke wat ever la kn!
malam ni ter la sangat sentap!
sebab 
sebab 
sebab 
teraaaasaaa diri ini di perbodohkan.
waaaa! 
sukanyer2!! buad la lagi buad la lagi!! 
dah memang nasib lagu tu ceq nak buad macam mana? kn>??
tapi nape sekarang rasa macam tu??
nape x dulu2 lagi rase cam gitu?
hahah!! ni semua mainan perasaan.
ahhh! persetankan~~

sabar selagi boleh sabar.
sekian~