Search This Blog

Thursday 15 December 2011

tanda-tanda cinta yg semakin pudar !!

heloww ,,
msa sya on9 fb skjap tdi saya ad terbaca sesuatu pda wall frenzz saya ..
lihat dibawah !!

tnda2 cnta yg smkin pudar ~~

? Malas angkat telefon..
? Taip sms pun pendek2 jer..
? Dengan orang lain dia boleh cakap ‘single’..!
? Bila kita cakap “i love u”, dia balas ‘K” jer..?!!
... ? Ada apa-2 hal asyik cakap malas, malas, malasss ja..
? Sudah pandai bergurau secara kasar n menyakitkan hati..
? Apa kita buat dah tak betul dimata dia..
? Dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan..
? Dia dah tak kisah apa yang jadi pada kita..
? Susah nak senyum @ gurau2 macam dulu-dulu..
? Dulu boleh jer bergayut berjam-jam.. sekarang 5 minit pun susah,...(..ADAKAH POINTS INI ADA DLM HIDUP ANDA..)

apa yg korang smua rsa lpas korang bca points di atas ??

sempat juga saya post kt wall bf saya !!
tba2 ja saya rasa emo yg tramat sgt !!
hurm!! 
mcm ada jA YG x kna gn sya dan dia !!
hurm ..
what should i do ??

No comments:

Post a Comment